Tuesday, August 2, 2011

Antibiyotikler: Doğru bilinen yanlışlar

Bir doz antibiyotik aldım, ateşim düşmedi antibiyotik etkisiz.
Doktor antibiyotiği yedi gün kullanmamı söyledi ama üç günde ateşim düştü daha fazla kullanmama gerek yok.
 Doktor antibiyotiği günde dört defa almamı söyledi ama fazla gelir, günde iki defa alsam yeter.
Grip oldum, antibiyotik almalıyım.
Grip oldum, antibiyotik kullanırsam, bakteriyel enfeksiyon gelişmesini önler.
Evde bitmeyen antibiyotik şurupları vardı, onları tekrar kullanabilirim.
Bu antibiyotik komşuma iyi gelmiş, bende de aynı şikayetler var kullanabilirim.
Doktor ishalim için diyet önerdi, ama ben antibiyotik almalıyım.
Yine aynı şikayetlerim oldu, daha önceden bana iyi gelen antibiyotiği tekrar kullanabilirim.
Antibiyotiği ne kadar yüksek doz kullanırsam, o kadar daha iyi olur.
Ne zaman antibiyotik kullanmam gerketiğin ben anlarım.
Antibiyotikler her mikroorganizmaya etkilidir.
Antibiyotikler nezleye etkilidir.
Pahalı antibiyotikler daha iyidir.
Tüm antibiyotikler bağışıklığı baskılar.

Antibiyotikler

Antibiyotiklerle ilgili makalelerim

No comments:

Post a Comment

COVID-19: BU YAZ TATİL YAPILABİLİR Mİ? SAMSUN- COVİD-19 pandemisi nedeniyle her gün onlarca soru alıyorum. Bugünlerde de gelen sorular...